• תובנות מאת מנהל מערכות המידע הראשי של הדור הבא

טקסט ברירת מחדל חלופי
כאחד מבין שלושת האנשים החשובים בארגון, מנהל מערכות המידע הראשי הוא סוכן של שינוי.

על מנכ"לים להכיר בחשיבות של IT. לכן, חלפו הימים שבהם מנהלי מערכות המידע הראשיים (CIO) היו מוגבלים לחדר IT. הדור החדש של מנהלי CIO חייב להיות של סוכנים ואנשי חזון. 

בפוסט שפורסם לאחרונה, "קולו של המנכ"ל מהדור הבא", סגן הנשיא לענייני ניהול הארגון ותוכנה ב- Schneider Electric™, Soeren Jensen, מוסר תובנות לגבי התפקיד המתפתח ללא הרף של מנכ"לים עם ראשי פרקים בווידיאו מתוך דיון שהתקיים בוועידת פסגה של מנהלי מערכות מידע ראשיים, "הנעת סדר יום להצלחת העסק" שאורגן על ידי IDC במזרח התיכון. 

המדד החשוב ביותר: שביעות הרצון של הלקוח
מנהלי מערכות מידע ראשיים לא רק אחראים להבטחת הפעולות בקצה האחורי בארגון שלהם, אלא עליהם גם לוודא שהלקוחות מרוצים. ולכך נדרש שינוי בדרך המדידה של ההחזר על ההשקעה של IT .

במהלך הדיונים, דר' Arwa Y. Al-Aama, סגנית ראש העיר לענייני IT בעיריית ג'דה אמר שמנהל CIO הפכה להיות אחד מבין "שלושת האנשים החשובים בארגון, מבחינה חיצונית וגם מבחינה פנימית, אשר מתמודדים מול העולם הפנימים וגם מול העולם החיצוני". בעיקר, מנהלת מערכות המידע הראשי של עיריית ג'דה, דר' Al-Aama, מפקחת על התשתית הטכנולוגית, היישומים, הרשת והתקשורת, התקצוב והקצאת המשאבים.

כאחת מבין הנשים הבכירות ביותר במגזר הציבורי בערב הסעודית, דר' Al-Aama אשר יותר משהיא שברה את תקרת הזכוכית - היא הפכה גם להיות גם סוכנת של שינוי. בעיריית ג'דה, הגלגל התהפך ושביעות הרצון של הלקוח הפכה להיות המדד החשוב ביותר להצלחה בניגוד לערך הפיננסי של ההחזר על ההשקעה.

ההתמדה בקצב עם הטכנולוגיה היא רק חלק מתפקידו של מנהל CIO. כיום הם נתונים ללחץ להניע גם את החדשנות, לכן נדרש מהם להקשיב "ללקוחות פנימיים" ולספק שירותי IT אשר "מעצימים אותם לשנות את העולם", אמרה דר' Al-Aama, בהתייחסה לתפקיד החשוב שממלאת הטכנולוגיה בעידן של האביב הערבי.

הייה חלק מהשיחה. למד עוד על התפקידים המשתנים של מנהל מערכות המידע (CIO) וכיצד מגמות חדשות משפיעות על הארגון שלך
למידע נוסף
Nos conseillers sont disponibles pour répondre à vos questions de 8h00 à 18h00 du lundi au vendredi toute l'année.